zdrowe odżywianie na wiosnę i lato.

Od czego zacząć zdrowe odżywianie, kiedy wcześniej jadło się wszystko?

Ponownie rozpoczęłam regularne ćwiczenia, bo do końca roku chce mieć figurę jak z bajki 😉
W ubiegłym roku nie do końca mi się udało, bo nie przypuszczałam, że nastąpi w moim życiu tyle zmian i przeprowadzek.
Jednak rozpoczynając regularne ćwiczenia, dla lepszych efektów warto je połączyć z lepszym odżywianiem i wcale nie chodzi tu o głodzenie się.
Zawsze podziwiałam dziewczyny i kobiety, które odchudzanie i ćwiczenia zaczynały od głodówek.
Jak można mieć siłę do ćwiczeń kiedy nic się nie je?
Ja jestem łakomczuchem i nie wytrzymałabym na głodówce, szczególnie wtedy kiedy rozpoczynam codzienne ćwiczenia.
Zatem w grę weszły warzywa i owoce. Kanapki na śniadanie, owoce na przekąskę i ma się energię na cały dzień.
Czy ćwiczę rano czy wieczorem, to zdrowy posiłek, a raczej pożywne śniadanie, wpływa na mnie cały dzień.
Teraz w owocach można przebierać do woli – truskawki, winogrona, arbuzy, kiwi, pomarańcze, jabłka, śliwki to idealne dodatki do owsianek i otrębów, jedzone na surowo, przerabiane na zupy owocowe, makarony z sosem owocowym i wiele innych smakowitych posiłków.
A do tego warzywa na kanapki, do sałatek, warzywa pieczone, na parze i w wielu innych formach.
Idealne produkty do ogromu potraw i posiłków.
A czy Wy lubicie owoce i warzywa?

Może to Ci się spodoba:

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *