#tydz. 5 figura – dodatkowe ćwiczenia

I jak się rozpoczął 5 tydzień metamorfozy?
W piątym tygodniu pierwszy raz udało mi się wykonać pełną ilość ćwiczeń z programu Ewy Chodakowskiej „Skalpel”, a w związku z tym postanowiłam dodać kolejny program do niego – dwa filmiki 6 minutowe – brazylijskie pośladki.
Zależy mi bowiem, jak już wspominałam, na poprawieniu wyglądu nóg, ale skoro je zaniedbałam i wymagają teraz znacznie większego nakładu mojej pracy niż reszta figury, to muszę wymagać od nich jeszcze więcej.
Po miesiącu ćwiczeń efekty związane z mięśniami brzucha już widać 🙂 Sylwetka cała wyszczuplała, mięśnie po woli się kształtują. Nogi jednak miejscami zmieniają swój wygląd a miejscami wyglądają tak, jakbym nawet dnia nie poświęciła na ćwiczenia.

Ze mną jednak nie jest tak łatwo 🙂 Jak coś postanowię to się nigdy nie poddaje. I tak też będzie z moimi nogami. Póki nie dojdę do ideału nie odpuszczę 🙂

Po dodaniu kolejnych ćwiczeń – brazylijskie pośladki, czuję dodatkowe mięśnie i zakwasy, które nie pojawiły się wcześniej, a ponadto poczułam jak nogi wreszcie się – topią 😉 (jak tak to mogę nazwać elegancko 🙂 )

Zatem podsumowując – już w 5 tygodniu zaczniesz i Ty wykonywać ćwiczenia tak jak być powinno.
Mój zestaw to Killer + Skalpel + brazylijskie pośladki część 1 i 2 🙂 Mam nadzieję, że najtrudniejsze kryzysy przetrwam i efekty pojawią się prędzej czy później 🙂

A jakie Ty sporty lubisz? Może znasz  jakieś ćwiczenia rozciągające, warte uwagi? Myślę, że jeszcze takich mi będzie potrzeba, a na razie szukam.

Może to Ci się spodoba:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *