Ćwiczenia w domu – odchudzanie tydzień 2, czyli zaczyna być lepiej

Ćwiczenia w domu

Oczywiście w swoich ćwiczeniach najbardziej skupiam się na nogach. Też w nich, chciałabym zobaczyć efektowną zmianę. Ale jak się człowiek nie starał i nie męczył wcześniej, to na efekty będę musiała dłużej poczekać i mocniej popracować. Jeszcze po dwóch tygodniach ćwiczeń efektu nie widzę niestety. Natomiast efekt ćwiczenia w domu jest dużo szybciej zauważalny, niż regularne przychodzenie do siłowni (szczególnie na początku) Dlaczego?

Ćwiczenia w domu

Moje ćwiczenia w domu świetnie za to kształtują się mięśnie brzucha i rąk. One zmieniają się najszybciej i w drugim tygodniu już zaczyna być widać włożony dotąd wysiłek.

W drugim tygodniu poza lepiej wykonywanymi ćwiczeniami postanowiłam zwiększyć ilość ćwiczeń i wykonywać dwie partie pod rząd. Łącznie zwiększyć ćwiczenia do 1,5h niż do 45 minut jak to było w pierwszym tygodniu.
Ciało jest bardziej zmęczone i wysiłek intensywniejszy, ale liczę na to, że przyspieszy to moją drogę do zmiany figury i kondycji. Nadal część ćwiczeń wygląda w moim wykonaniu nieporęcznie, ale przecież każde mistrzostwo wymaga poświęceń, nauki i ćwiczeń. 🙂
Zatem wszystko przede mną 🙂

A co dodałam do ćwiczeń w trzecim tygodniu? Już w kolejnym poście 🙂

Prawa autorskie:

Copyright © by projektanteczka 2017 / www.rokdlasiebie.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie czy modyfikowanie treści z tego bloga w formie tekstowej lub audiowizualnej (video) podlega pod prawo karne. Naruszenie tego zapisu będzie egzekwowane. Więcej w zakładce – prawa autorskie, na dole strony – w stopce.

Może to Ci się spodoba:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *